Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

I' ll be there for you! (A doodle try...)

Εδώ μπορείτε να δείτε την πρόκληση της Ελένης για το GC, όπου μας ζητάει στην κάρτα μας να χρησιμοποιήσουμε doodle... πρώτη φορά είχα συναντήσει αυτόν τον όρο στο μπλογκ της Νατάσας, οπότε γύρισα εκεί να ρίξω μια ματιά! ;) Και βρήκα το λινκ για το μπλογκ της Stephanie Ackerman, που έχει υπέροχες ιδέες για doodle! (thanks, Νατάσα!) Βασίστηκα λοιπόν στην εξής δημιουργία της


και προσπάθησα να κάνω κάτι παρόμοιο...


Και τελικά έγινε αυτή η κάρτα...
 


Αυτά από μένα!
Καλή βδομάδα να έχουμε!

6 σχόλια :

  1. έχω μείνει άφωνη...αυτή είναι η πρώτη σου προσπάθεια????? είναι απλά τέλεια!!! η Ελένη θα ενθουσιαστεί είμαι σίγουρη!!! μπράβο σου Μελιτίνη, απίστευτη!!! καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, αυτή είναι η πρώτη μου προσπάθεια... Επειδή είχα μπροστά μου το πρότυπο, πιστεύω ότι ήταν πιο εύκολο από ότι αν έκανα κάτι "στα τυφλά"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχουτοοοοοοο έχω τρελαθει ... πάρα πολυ ωραία ... μου αρέσει τρελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωωωωω!!!!!! Καταπληκτική η κάρτα σου Μελιτινή!!! Με ενθουσιάζει που δοκιμάζεις καινούρια πράγματα, και αυτή η κάρτα επίσης σου βγήκε τόσο μα τόσο όμορφη!!!! Μα δεν είναι υπέροχη η Stephanie; Είμαι τρελή fan, χεχεχε Χίλια ευχαριστώ για την αναφορά, πολύ χαίρομαι αν βοήθησα λίγο στην έμπνευσή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!
    Νατάσα, δεν χρειάζεται να ευχαριστείς, εννοείται ότι θα αναφερόμουν στην "πηγή" έμπνευσης! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Excellent card! Thank you for joining us at Get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα διαβάσω με χαρά τα σχόλιά σας!